2013 m. gruodžio 1 d., sekmadienis

Mainai



Na va. Mėnuo iki keturioliktų.
Ajajajaj.
Iki Kalėdų reikia skolas atiduoti. Sako.
Tai va, jaunimas, ar atsimenate tokį sausio įrašą apie rankdarbių mainus. Jei vis dar yra norinčių - prašom atsiliepti.
Sausį norą išreiškė Laima, Neringa, Aura, Eberry, Toliai ir Greta.
Jei yra naujų pageidaujančių - pirmyn!



19 komentarų:

  1. Aliooo ;D Greta atsiliepė :D ir aš šį bei tą turiu ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mano metai nebuvo labai darbingi/kūribingi. Dabar jau jaučiuosi žvaliau - norisi kažką sumeistrauti.
      Parašysiu adresą privačiai.

      Panaikinti
  2. AS irgi noriu dalyvauti :) As mezginetoja :}
    o cia su tavim Ievut keistumemes tarpusavyje? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip, su manim.
      O tu ko pageidautum?

      Panaikinti
    2. zabankstis@gmail.com - lauksiu adreso ir pageidavimu (nurodymu, uzuominu ar siurprizo geidausite) :) O man viskas tinka :) aisku, smagiausia tai, ka galima ant saves naudot :)

      Panaikinti
  3. Nepamiršau, gali parašyti man savo adresiuką. ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kur galėčiau privačiai parašyti?

      Panaikinti
    2. Savo stebuklų šalies adresą rašyk man į neringosofa eta yahoo.com
      Laukiu :)

      Panaikinti
  4. Aha..ehem.. :D tiesa pasakius, tai ne kartą esu prisiminus apie šį noro pareiškimą. Bet taip pat, šie metai nebuvo ypatingai kūrybiški. Papildomai nei mokslams, nieko nesumeistravau. O mokslus pabaigus, kažkas užsiblokavo. Bet šventėms artėjant jaučiu kažkokią kūrybiškumo kibirkštėlę kibršt kirbšt kibštint :D :) :) todėl būtų labai smagu pagaliau įgyvendinti/ apsikeisti dovanėlėm :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na, iki švančių galiu ir nespėti. Be to - paštas perkrautas.
      Gal galima sužinoti kas patinka - spalvos, motyvai?

      Panaikinti
  5. ar dar yra laisvų vietų mainų traukiny?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. jei jau taip gražiai prašai, tai užsirašau į mainų žaidimą :)). Aš galiu iki kalėdų išsiųsti ką nors kalėdiško arba kitais metais ką nors žaislinio (mano arkliukas - nerti gyvuliukai). Privačios info kanalas: radasta@gmail.com.

      Panaikinti
  6. Atsimenu! Kuo arčiau metų pabaiga, tuo dažniau prisimenu. Norėčiau dar dalyvauti. :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. visus metus vilkau tą patį pažadą iš paskos, bet mūza kaip pasimetė, taip pasimetė. I'm still up for it kaipsakant, ir net idėja nepakitus, belieka igyvendint, nes prieššventinė nuotaika keistą vėją pučia. Labai bijau kad laiku nespėsiu, nors gal ir spėsiu. Jei Ieva adresas tas pats, žiū paštininkas nepraeis pro šalį!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Džiaugiuos, kad nepamiršai!
      Nesijaudink - aš tikrai iki švenčių nespėsiu - jos kaip visada netikėtai užgriuvo, tik žiūriu į kalendorių ir nesitiki - tik pora savaičių liko. :)
      Taip, adresas tas pats - St. Catherine's.

      Panaikinti