2013 m. birželio 18 d., antradienis


Vakar vakare aš, raudodama upeliais, pasibeldžiau į Džo duris.
Džo sunerimęs klausia - kas atsitiko, Ieva?
Aš nekenčiu Wordpress'o! Man nieko nesigauna! Aš jaučiuos kaip idiotė!
Ir dėl to tu verki?
Taip, nes aš nežinau, ką daryti...
Einam, aš tau padėsiu, tik neverk.
Čia reikia pridurti, kad Džo, nors ir smirdi, bet vyrukas protingas. Jo galvoje šimtai intelekto koficientų eina iš proto nuo dyko buvimo. Savo muzikos kūrimui jis naudoja daug visokių programų per tris monitorius ir penkias dėžes su mygtukais, rankenėlėm ir svirtelėm.
Džo bandė mane gelbėti.
Neišgelbėjo.
Išeidamas tarė - atsiprašau, Ieva, aš nežinau, kaip tau padėti. Bet tu neverk. Tu ne buka. Jei man nesigavo, tai reiškia, kad tikrai reikia kviesti kokį nors tavo buvusį berniuką iš software developer padermės.
Berniukų kviesti aš nenoriu.
Teoriškai juk wordpress yra skirtas namų šeimininkėm ir Sedova turėtų pati sugebėti. Praktiškai man šiandien liūdna nuo pat ryto - pusryčiams suvalgiau 3 porcijas ledų ir nepadėjo.
O mano bėda tame, kad aš noriu gražaus permalinko. Pvz., ievasedova.com/blog, o man niekingas wordpressas duoda tik ievasedova.com/?page_id=4. O tas ?page_id=4 juk labai negražu. Kip gyventi su tokiu?
Mano draugas Polas, kuriuam 67 metai, davė man knygą Wordpress Web Design for Dummies. Ir tai nepadeda. Reiškia, aš dar blogiau, nei namų šeimininkė ir dummy...
Nebeturiu ledų.



8 komentarai:

  1. O neduoda puslapio pavadinimo redaguoti? Kažkaip matyta problema, bet pas save nerandu.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. kai rankiniu būdu prideda /blog - gaunasi error 500.

      Panaikinti
    2. Pažiūrėjau darbinį wordpress, kuris yra mokamas, tai ten yra prie nuostatų (settings)- permalinks, kur redaguojama tai, ko tu nori. O mano asmeniniam nemokamam wordpress nieko panašaus nėra. Gal čia bėda?

      Panaikinti
    3. mano wordpress mokamas - yra tas permalinks puslapis, bet pakeitus permalinką gaunasi puslapio error 500. o tas error 500 yra labai užknisantis - nes nepaaiškina konkrečiai priežasties.

      Panaikinti
    4. A, aišku, tai toliau mano žinios baigiasi :)

      Panaikinti
    5. ačiū, Sigita, už geras intencijas. :)

      Panaikinti
  2. Kaip suprantu jau veikia?

    AtsakytiPanaikinti