2013 m. vasario 14 d., ketvirtadienis


Jezusmarija, nespėjo praeiti kalėdosnaujimetai, kaip vėl reikia visus sveikinti. Man per daug. Man ir taip visko per daug. Todėl viską mažinu. Beveik iki nulio.
Nagai iki nulio. Pirmą kartą per beveik 34 metus ant žydros šlapios planetos pradėjo sluoksniuotis nagai.
O į nuriebintą pieną deda titano dioksidą, kad jis atrodytų baltas. Nes 0,1% riabumo pienas negali būti baltas. Čia aš neseniai sužinojau, todėl visiems pasakoju. Nuriebinto pieno negeriu. Išviso negerčiau, jeigu nebūčiau anglų apsuptyje.
Šiaip tą titaną deda ir į varškę, kad būtų balta. Ir į kitus maistus, kurie patrauklesni balti, kaip tinkuotos lubos. Kaip viešo tueloto plytelės. Nieko gero tame nėra. O juk, rupūžės, nerašo. Na, jei ir rašytų, dauguma bukų vartotojų nesuprastų. Piktinasi dabar anglai, kad jų šaldytose vieno svaro lazanjose, o dieve dieve, rado arklienos pėdsakų. Džiaukites. Ar pigiose nevalgomose dešrose. Siaubas koks, rado arklienos DNR. Džiaukites. Jūs sudėtį skaitėte? Ten oficialiai mėsos 6%. O dėl kitko galvos neskauda? Ne? Arkliena, šiuo atveju, mažiausias blogis.
Todėl geriau nevalgyt. Arba neskaityt. Arba nežinot. Arba nesukt galvos.
Visada pavydėjau nerūpestingiems durniams.
Va kur tikroji laimė.
Teisingai sako rusai - gorė ot uma. Sielvartas nuo proto.
Sielvartas. Todėl pietums suvalgiau šokoladinio pyrago. Irgi E visokių priėta, iš karto žandai išraudo. Taip aš reaguoju į prastą maistą, daktariškas dešras ir tai, ko geriau nevalgyti.
Nagai dalinasi.
Skaičiau, kad reikia valgyti kasdieną po šaukštelį nedažytos, nekvepintos želatinos. Po mėnesio pagarės. Arba vitaminus gerti. Kalcius visokius. Vitaminą D, saulę kompensuojantį.
Mėnuo želatinos - tai beveik kilogramas. Valgyti šaukštais. Neestetiška. Bet ko dėl nagų nepadarysi. Ūkyje labai naudingas daiktas. Dabar net nosies žmoniškai neišsikrapšyti...
Norėjau kažką romantiško parašyti.
Reikia puoštis, o nagai sloksniuojasi.
Meilė...
Pavydžiu nerūpestingiems durniams.


10 komentarų:

  1. Taip... arkliena sukėlė didelė atgarsį ir čia. Rodos, ir Olandijoje jos aptiko. Vienas mėsininkas Haarleme labai džiaugiasi tokiu skandalu - nespėja suktis, kaip visi olandai užplūdo arklienos paragauti. Beje, arkliena iš ties puiki ir skani mėsa. O kad vakariečiai valgo bilia ką, tai aš jau pastebėjau nuo pirmų dienų - aš esu vienintelė visame supemarkete skaitanti etiketes. Man tai kaip liga.... O kai pasižiūriu į vežimus su prekėmis, ką perka liaudis, tai iš vis plaukau stojasi piestu. Šiandien stebėjau kaip viena apkūnoka 20 metė pirkosi maistą, įtariu pietus - šaldyta pica, 8 (benuobodžiaudama eilėje suskaičiavau) Energy drink'ai po 0,20 EUR (jie be jokios sudėties ... RedBull'ius net šalia nestovėjo), pusfabrikatis dviejų vieštienos kotletų. Skanaus!
    Pati seniai mečiau čia pyragus ir -aičius valgyti, nes jie tikrai neverti tų papildomų kolorijų. O kadangi kiaušinių niekas nevagia, tai atsigriebiu savos gamybos pyragais:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mano daug pažįstamų perka organic ir free range produktus. Iš ūkininkų turgelių ar pažįstamų mėsininkų.
      Aš ir pati mažai valgau proceeded food. Bet kartais nusiperku. Pyragas tai ne koks buvo. Beu. Kremai čia žiauriai saldūs. Ir taip neskaniai saldūs.
      Nepolitkorektiškai sakant, proletarai nelabai rūpinasi, ką į savo gerklę kiša. Bet tiesa pasakius, man tai paralelinis pasaulis.
      Paskutiniu metu mėsos beveik nevalgau. Kažkaip nesinori labai.

      Panaikinti
    2. Na va, vėl aš nelabai žmogumi išvadintas. Žiūriu labai ką kišu, štai per žiemą 4 kg priaugau per tamsius vakarus, žiūriu dabar dar labiau. :)

      Panaikinti
  2. ta arkliena šiuo metu pas mus net chuck'ui norris'ui išlaužė plombas.
    nagus dar jojobos aliejus stiprina, ir šaukštais jo valgyt nereikia. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O aliejų išoriškai ar vidiniai naudoti?
      :)

      Panaikinti
    2. išoriškai :) aš vakare vietoj rankų kremo arba su rankų kremu naudoju.

      Panaikinti
    3. Reiks užsukt į Holland & Barrett.
      Ačiū!

      Panaikinti
  3. Nagus stiprina druskos vonelės. Valgomas šaukštas rupios druskos: 1l šilto vandens. Porą kartų per savaitę pamirkinti nagus po 15-20min. Nagučiai tvirti pasidaro.

    AtsakytiPanaikinti