2012 m. gruodžio 2 d., sekmadienis


Sako, sėkmingo blogo paslaptis - rašyti apie tai, ką žinai geriausiai. Aha.
Ir tai mane gąsdina.
Ką aš žinau geriausiai?
Opapa.
Orai keičiasi kasdieną - vieną rytą žydrame danguje snaudžia balti simpsoniški debesėliai ir kažkur skuba lėktuvai, kitą dieną 0 C ir bjauriai šaltas rūkas. Važiuoju autubuse, pažiūrėjus pro langą nebežinau, kur esu ir pasislepiu atgal į įdomią knygą. Žinau, kad nuveš ten, kur mane ištrins aliejais, paklaus ar masažuoti užpakalį, aš pasakysiu, žinoma, ir dar gausiu skanios dar šiltos naminės duonos su kajeno pipirais ir česnakais. Galvoju pirkti duonkepę. Geriau tokį vyrą, kaip Timas masažistas, kuris pats kasdieną keptų, bet nemačiau tokių pirkti. Negražu skųstis, turiu kaimyną, kuris valgyt daro ir draugą, kuris lėkštes plauna. (Visada sakau - labai svarbu apsupti save gerais žmonėmis).
Dabar sėddžiu svetimame name. Pirma valanda nakties. Ir darau tai, ką moku mažiausiai - prižiūriu vaikus. Pirmą kartą gyvenime aš viena su 4 vaikais ir 2 katėm.
Baisu.
Vaikai ir katės miega, retkarčiai suskamba jų dzinguliukai po kaklu. Akvariume burbuliuoja žuvis.
Stresą kelia inhaliatorius nuo astmos vaikui kairėje. Neatsimenu jo vardo, o jo dvinys Cezaris (Ceasar). Jeigu kosės ilgai - pridėk prie burnos ir paspausk. Suskaičiuok iki 10 ir vėl paspausk. Ir taip 4 kartus. Baisu. Ne inhaliatorius. Vaikas.
Netikėtai paprašė pabūti su jais. Iš smalsumo sutikau. (Kaip rašo feisbukiniai paveiksliukai - "kada paskutinį kartą darei ką nors pirmą kartą? - dabar).
Gerai, kad nereikia kalbėti su jais. Jų keturi - aš viena.
Galima gerti arbatą, kasyti katei kaktą, skaityti apie baisų Siera Leonės kaleimą ir be garso žiūrėti kaip vyrai už didelius pinigus spardo vieni kitiems kojas.
Nieko nežinau apie vaikus. Tik tiek, kad  tai nepagrįstai idealizuotas gyvenimo etapas ir jie triukšmauja, kai nemiega.
Todėl nerašysiu apie tai, ko nežinau.
Žinau iš patirties: Duona su kajeno pipirais ir česnakais pasišalina iš organizmo per 4 valandas nuo sukramtymo.
Skaičiau: Seksinantis aistros audroje negalima numesti triūsikų ant grindų - ten bakterijos. Įšliauš.
Mečiau ir mesiu, neišgąsdinsit.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą