2012 m. gruodžio 23 d., sekmadienis



Ale, keista.
Sugalvojau rasti internete vieną seną pažįstamą. Kurio 10 metų nemačius negirdėjus.
Ot šiaip.
Nes sekmadienis.
Ir įsivazduojate - praktiškai nieko nėra.
Na, kažkokiuose lievuose tinkluose yra vardas pavardė ir viskas.
Jokio feisbuko, jokio g+, jokio blogo, jokio tinklalapio.
Ir galvoju - kaip taip gali būti? 2012-ieji baigiasi.
O žmogaus net foto neįmanoma rasti.
Nesąmonė. Kaip taip galima gyventi? Ir ne pensisninkas juk.
O paskui galvoju - o gal taip ir teisingai.
Gal gyvena žmogus tikrą gyvenimą, siuvinėja kryželiu ar vinis kala, o ne internetuose akis gadina.
Gana ir man.
Einu kalėdinius sviekinimus rašyti. 

5 komentarai:

  1. Gal jis buvo įsivaizduojamas draugas?

    o jei rimtai - tai mano gal 3/4 pažįstamų jokiame facebooke nerasi, o dalies ir emailo negausi, nebent reikia darbui/studijoms xD

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. mano įsivaizduojami draugai geresni. :)

      jo, yra tokia žmonių rušis, kurie laiko fesibuką blogio įsikūnijimu. ir šiaip nesiviešina.
      bet yra linkedin ir pan profesiniai dalykai.

      Panaikinti
    2. linkedin pas mane atsirado gan neseniai ir tai, mažai aš ten ką updatetinu, net kyla mintis išsitrint iš ten taip pat. dėl FB spaudžia mane sesė jau antrus metus- nepasiduodu :) skaitinėjimui ir g+ užtenka :)
      tad suvedus mano vardą pavardę bus daug dviračių varžybų protokolų ir keletas nereikšmingų puslapiukų vedančių į niekur :) o internete akis vistiek gadinu :))

      Panaikinti
    3. Na taip, Tauti.
      O dar juk galima soc. tinkluose naudoti ne tikrą vardą pvardę, o pvz. Karlas Marksas ar Piktasis Kirstukas.

      Panaikinti
  2. Cha, o aš pasijaučiu tikru sekliu-morka, kai irgi po daugiau nei 10 metų išknisau nefeisbukinį, ne linkedinį draugą. Gūglo karalienė maždaug ;)))

    AtsakytiPanaikinti