2012 m. gruodžio 14 d., penktadienis


Aišku gripą aš pati sau diagnozavau. Viską skauda - reiškia gripas.
Pirmas dvi dienas jaučiausia tarsi 40 piktų kojų būtų mane atvanoję. Dabar atrodo, kad smaugia nematomas maniakas.
Ne, aš nesiskundžiu, tiesiog rašau tai, kas vyksta. Negaliu juk meluoti, kad lauke šviečia saulė ir plasnoja morčiuojantys vienaragiai. Ne, realybė pilka, apsiniaukusi ir mano gatvėje lietus. O aš norėjau iš paskutinių jėgų nusipirkti ananasą.
Bo gerasis kaimynas Džo susirgo ir aš jam dariau arbatą. 3 pakeliai arbatos, užpilti pienu, apie 1/3 puoduko, o tada vanduo ir cukrus.
Dar yra tylusis kaimynas Filas. Aukštas kaip šaukštas ir susikūprines. Introvertas su krepšinio šortais. Prabėga partizaniškai, mosteli ranka hi! ir vėl sliūkt į savo kambarį. Nenoriu jo prašyt, bo jis toks, rusiškai "mudak" - labai geras plačios reikšmės žodis.
Ir šiaip, nesuprantu aš introvertų.
Džo sakė, kad neturi net jėgų nueiti į tualetą. Norėjau pasiūlyti jam savo vazą, į kurią sisioti man neleidžia vidinis inteligentas.
Nosies sekretas, ar kaip ten kultūringai vadinasi banalūs snargliai, įtartinai keičia atspalvius. Nepraeis, reikės prašyt pirmadienį antibijotikų.
Popierinės nosinės - šūdas. Plyšta ir šiaip nuo jų tik blogiau. Pripučiau pagalvės užvalkalą, rankšluostį ir maikę. Kas sekantis.
Mano gerieji ištikimieji drąsieji leukocitai. Tūkstančiai, milijonai jūsų krito nelygioje kovoje. Mano mažosios dalelės. Įdomus darinys tas kūnas. Visos ląstelės dirba be sustojimo, visos žino savo darbą.
Bandžiau išsiaiškinti, kas geriau - paracetamolis ar aspirinas. Mažai nutuokiančia galva padariau išvadas, kad paracetamolis tik apgauna smegenis, sako - ai, nieko ten neskauda ir temperatūros jokios nėra, nusiramink. Ir naivios smegenys patiki. O apirinas šiek tiek kilnesnis, jis tikrai kažką daro. O gal visai ir netaip ten viskas. Bet paracetamoliu nebepasitikiu.
Tuntas buvusių kavalierių rašo sveikatoslinkinčias žinutes. Nesuprantu aš vyru. Nesuprantu. Gerai, kad aš ne vyras.
Graužiu petražolės kotus.
Žadu sau lankyti baseiną, meditaciją ketvirtadieniais, gal gi net panadyti tą baisųjį kepenų valymą su aliejum, nusipirkti sulčiaspaudę...
Po 5 metų skaitysiu ir galvosiu koki paliegelė buvau.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą