2012 m. lapkričio 16 d., penktadienis

 
Pagal planą turėjau šiandien būti veribizileidi. Bet miegojau iki 12, prabudau su skaudančia galva, kurią gydau saldžia stipria arbata ir žiūrėjimu į geltoną klevą.
Va tokios planus griaunančios moteriškos dienos.
Iš viso šito namo lapbiausiai pasiilgsiu balkono, balandžių ir medžių.
Vakare važiuosiu mokyti. Šita klientė maloni. Ai, visi mano klientai malonūs. Su nemaloniais neprasidedu. Labiausiai užknisa, kai rašo - "aš labai noriu išmokti siūti, tik man jūsų pamokos per brangios, negaliu sau leisti, padarykite man 30% nuolaidą.". Nedarau. Jokių čia nuolaidų. Negali sau leisti - neleisk. Galėčiau padaryti, nenubiednėčiau, bet visų pirma, būtų negarbinga kitu klientų atžvilgiu, visų antra aš pradėčiau neigiamai žiūrėti į nedamokantį žmogų. O aš taip nenoriu. Man geriau mažiau, bet kai visi patenkinti.
Dažniausiai nuolaidos prašo azijietės. Suprantu, pas juos taip priimta, tokia derėjimosi kultūra. Bet prašome savo kultūrą palikti Azijoj.
Vakarinė mano klientė maloni. Juodaodė anglė. Daktarė, ginekologė. Jos kavalierius hipsteriškos išvaizdos, klausasi Deep Purple plokštelių. Koridoriuje kokios 5 Dr Martens poros. Žodžiu, malonūs žmonės.
Aš jų laptopą nuo lovos numečiau. Ir nieko. Jis toliau veikia kaip niekur nieko. Jie ranka numojo ir tiek.
O labiausiai visam šitam reikale patinka, kaip mano brangūs mokiniai dūsauja ir bijo.
- Taip, pradėk nuo čia, su įtvirtinimu, kaip visada ir iki galo. Su įtvirtinimu.
Dūsauja.
- Ar jau galiu pradėti?
- Taip, taip, pradėk.
- Aha, gerai. Tai jau siūsiu.
- Siūk, siūk.
- O dieve, kaip baisu.
- Nebaisu, tu juk gali, jau gerai siūni.
- O dieve, vis tiek baisu, tiek daug streso. Ufff.. Pradėsiu...

Argi nesmagu žmones gąsdinti?


4 komentarai:

  1. Žinai, aš irgi tokios mokytojos norėčiau. Tada gal tikrai imčiau ir sugebėčiau ką nors padaryti. O dabar vis nesiryžtu...
    Va stovi pas mane nusipirkta ebėjuj siuvimo mašiniukė už niekingus 15 eurų, o aš net nepajungiau nė karto. Žinau, jei nori siūti, tai tokios mašinos netinkamos, bet man taip smalsu buvo pabandyti, ar aš apskritai sugebu nors tiesią siūlę padaryti, o tokiems bandymams gal labai brangių mašinų nereikia. Bet vis baisu pradėti - o jeigu nepavyks?o jeigu nepatiks? ... :) Vat ir reikia spyrio į užpakalį ir padrąsinimo vienu metu. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kokios firmos mašinytė?
      Aš atvažiavus į UK nusipirkau Lidle irgi pigia už 50 svarų. Maniau, bus š, bet gerai siuva iki šiol. Nesigailiu. Lituvuj turiu brangesnę ir nematau jokio skirtumo.

      Siunčiu virtualų spyrį.
      Išsikirpk gabalą medžiagos, senų džinsų, matrškinių ar pagalvės užvalkalo ir pirmyn. :)

      Panaikinti