2012 m. liepos 15 d., sekmadienis

Vėl apie baklažanus

Aš labai mėgstu baklažanus.
Bet gyvendama tėvynėj dainų ir artojų nežinojau, kad baklažanai pasirodo būna visokie. Dideli, maži apvalūs, maži pailgi, labai maži... Dėl to man ir patinka prekintis pakistanietiškose parduotuvėse ( Meezan, Worldwide). Sužinai, kad pasaulyje auga ne tik bulvės ir burokai, bet dar ir voskie keisti padarai, ir jie yra valgomi.
Apie keistus karpuotus ir plaukuotus padarus kitą kartą. Dar tiksliai neišsiaiškinau, ką su jais daryti.
O šį syk nusipirkau mažų apvalių baklažaniukų.


Perpjovus išaiškėjo, kad nuo paprastų baklažanų jie skiriasi ne tik forma, bet ir sėklingumu.


Ir man jie labai patraukliai atrodo.
Riekutėm supjaustytus baklažanus pabartau druska ir palieku keliom minutėm, kad iš jų pasišaltintu kažkokie nedraugiški toksinai. Tada nuplaunu.


Receptų mažiems apvaliems sėklėtiems baklažanams skaniai kepti-virti-šutinti-mutinti aš neieškojau, o tiesiog paklausiau gerbiamo šaldytuvo, ką jis man duos. Jis man maloniai davė sūrio, kiaušinių ir svogūnų. Kaip žinia, sūriu, kiaušiniais ir svogūnais košės nesugadinsi, o baklažanų - tuo labiau.
Sūrį sutarkavau ir sumakalavau su kiaušiniais, druska ir pipirais. Gavosi tokia va nefotogeniška pliurza:


Gražiuosius baklažanus supjuasčiau smulkiau ir su svogūnais ir saulėgražom kepiau kol suminkštėjo.


Nesunku nuspėti, kad tada ant jų supyliau kiaušus su sūriu. Ir tai pavirto į tokį labai violetinį ir skanų kratinį.
Rekomenduoju.


O skonio atžvilgiu mažieji apvalieji baklažanai šiek tiek skiriasi nuo paprastų. Sunku nusakyti, šiek tiek kitokia tekstūra. Toks lengvas gleivėtumas. Hmmm. Kažkaip taip.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą