2012 m. gegužės 27 d., sekmadienis

Būna

foto: Bernard Plossu

"Tartle" - škotų kalbos žodis, reiškiantis, panišką būseną, kai jūs turite supažindinti vieną žmogų su kitu ir negalite prisiminti vardo.

Būna. Ypač su visokiais egzotiškais vardais.
O dar aš labai maišau Paul ir Peter. O yra vienas Peter, kuris su manim visada sveikinasi "Hello, Miss Ieva". Ir labai stengiasi teisingai ištarti mano vardą. Ir aš žinau, kad jis Peter. Bet tuo metu, kai reikia atsakyti "Hello, Mister Peter" apima paniškas atminties užtemimas ir negaliu apsispręsti ar jis Peter, ar Paul. Lygtais Peter, o gal Paul? Ir taip gėda pasidaro, kad jis mano vardą išmoko, ilgai treniravosi, o aš niekaip negaliu įsiminti jo vardo. Paprasto vardo - Peter. Ir lemenu visa išprakaitavus, ir pataikau. Bet kažkaip gaunasi neužtikrintai ir be entuziazmo.
O viskas per tas Petro ir Povilo bažnyčias.






2 komentarai:

  1. būna, dievaži, būna. tada nors nusišauk. iš patirties kalbu. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. gerai, kai išeina prasisukt neminint vardo, bet kai reikia pvz. pakviesti - striuka. :)

      Panaikinti