2012 m. vasario 9 d., ketvirtadienis


Paracetamolinė savijauta. Snargliuota nuotaika. Horizontali padėtis. Vis gi vaikštinėjimas per pūgą po kalnus nebuvo į sveikatą. Matyt, aš netikra sportsmenka komsomolka i prosto krasavica.
Mano patarimas: autis žygiavimui skirtus batus ir prisisegti kapiušoną. Mokykitės iš mano klaidų.
Keisti sapnai.
Sapnavau, kad pirkau daug kiaušinių. Ir tokių didelių, strutiškų. Dedu į pirkinių krepšį, o pati glavoju - kam man tiek, juk nesuvalgysiu? Bet kraunu ir kraunu.
Dar sapnavau, kad sutikau merginą, su geltonon treninginėm kelnėm. O ji taip keistai eina, šleivoja. Klausiu, kas jai yra. Sako, į tualetą labai noriu. Paskui sėdžiu gražiam kambary prie šventiškai padengto stalo. Ir ateina ta mergina, o kelnės išsipūtę kaip balionas. Ir staiga, kad sprogs! Ir visą kambarį aptaškė, na taip taip - šūdais.
Kad šūdus sapnuoti - reiškia pinigus gauti, tai jau žinojau. Ir nors nelabai aš šitais mambodžiambo tikiu, bet paprastai pildosi.
O "pirkti kiaušinius - gyvenimo pagerėjimas, pelnas". Šito dar neišbandžiau. Žiūrėsim.
Kai pralobsiu - pasakysiu.

2 komentarai:

  1. Ta proga pati atsiminiau, ką sapnavau. :) Tik reikšmės ne tokios geros, kaip šičia. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. reikšmes paprastai aš aiškinu ne pagal sapninką, o pagal save - ką man asmeniškai simbolizuoja tas vaizdas, daiktas, žmogus.
    na, o kakalai - patikrintas variantas. :)))

    AtsakytiPanaikinti