2011 m. birželio 25 d., šeštadienis

Apie raktus ir užrašus

 
Nuėjau pasidaryti raktų kopijas. Kad gėlytes nebadautų, kol manęs nebus.
Pažiūrėjo meistrelis į buto durų raktą, sako:
- Jis kažkoks perdarytas. O kas ant spynos parašyta?
- Nežinau, - sakau, - neskaitau aš, kas ant spynų rašoma.
- O tai jūs ten gyvenate?
- Gyvenu, - sakau, - jau 9 mėnesius gyvenu. Bet nė karto neskaičiau, kas ant spynos parašyta.
- Tai kaip jūs gyvenate ir nematote kas parašyta?
Hm... čia aš susimąsčiau. Kad ko gero niekada gyvenime neskaičiau, kas ant spynų parašyta. Raktų meistreliui turbūt nesuvokiama, kaip galima gyventi bute 20 metų ir nežinoti, kas ant spynos parašyta. Baisu baisu. Nutariau jį dar labiau pagąsdinti. Sakau:
- Įsivaizduojate, aš net nežinau, kas ant mano šaldytuvo parašyta.
Čia jis neištvėrė. Išraudo visas. Akys suapvalėjo. Ir kažkodėl pasijautė toks visas protingesnis už mane. Toks kupinas pranašumo, testosterono ir gyvenimo išminties.  Sako:
- Tai kaip jūs iš viso gyvenate? Ot žmonės! Bent jau kiek kambarių bute žinote?
 ....
Nesidariau raktų. Per brangiai užsiprašė. Jei nuvys gėlytės, už tiek naujų nusipirksiu.
O kas kur parašyta man iš tiesų visai neįdomu. Koks skirtumas, kas ant šaldytuvo parašyta? Svarbiau, kas jame gyvena.





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą