2011 m. sausio 23 d., sekmadienis

Apie langus

Man patinka šviesa. Taip. Tamsa irgi gražu. Naktis. Žvaigždės. Labai.
Bet aš nemėgstu šviesos trūkumo. Kai jau nebe-šviesa ir dar-ne-tamsa. Prieblanda ne mano.
Man patinka šviesa.
O tai yra langai.
Langai yra gražu.








4 komentarai:

  1. aš kartais galvoju, kad jeigu būčiau augęs šviesesniuose namuose, nebūčiau toks depresyvus ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. aš net neturiu užuolaidų. kad nevogtų brangių šviesos fotonų. :) bet jei statyčiausi namą - tai su daug daug daug didelių langų. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kraustausi jau pamažu į medinę senieną aukštom lubom ir dideliais langais - buvusi sena mokykla, taigi gausiu tos šviesos, tik jau ne per vėlai. :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. aukštos lubos - gerai. dideli langai - dar geriau!

    AtsakytiPanaikinti