2010 m. lapkričio 9 d., antradienis

Apie nieką


Tamsus, pilkas rytas. Geriu arbatą ir mąstau, ką čia įdomaus parašyti. Nusižiovauju ir nesugalvoju. Nueinu į virtuvę pasidaryti dar vieną puodelį arbatos. Už lango balkone tupėdama rūko kaimynė su violetiniu bliuzonu. Ir vis tiek nesugalvoju, ką parašyti.

Būna ir tokių dienų. 

Tada Tango patarė pasidalinti jo mėgstamiausiu eilėraščiu. Wisława Szymborska - 1996 metų Nobelio premijos laureatė.


The Three Oddest Words 


When I pronounce the word Future,

the first syllable already belongs to the past.

When I pronounce the word Silence, 

I destroy it. 

When I pronounce the word Nothing, 

I make something no non-being can hold.


Dėl viso pikto, mano laisvas vertimas:


Trys keisčiausi žodžiai


Kai aš ištariu žodį Ateitis,

Pirmas skiemuo jau priklauso praeičiai.

Kai aš ištariu žodį Tyla,

Aš sugriaunu ją.

Kai aš ištariu žodį Niekas,

Aš sukuriu tai, kas netelpa nebūtyje.

 



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą