2010 m. spalio 25 d., pirmadienis

Plaukiu sapne

Foto: Jill Freedman
Tiesiog man patinka drambliai.


Pirma naktis naujam bute.

Sapnavau, kad plaukioju ežere. Ant nendrės lapo tupi du laumžirgiai, beišnyrantys iš kokonų. Susiglaudę, nors dar ne visai gimę, bet jau kartu. Aš plaukioju ir stebiu juos. Išlindo iš kiautų, pasitaisė sparnus ir nuskrido. 

Aš plaukiu toliau. Pavargau, išlipu ant keistų akmenų kauburėlio-salos. Iš vandens išlipa bebrai ir baisiai  šnypšdami artinasi link manęs. Žinokit, šnypšiantys bebrai su atkištai dantim labai bauginančiai atrodo. Kad jie manęs nesudraskytų šoku atgal į vandenį. Maža ką, kas tuos bebrus žino. O ten plaukia korėjiečių šarvuotis ir šaudo į mane iš kulkosvaidžių. Kulkos tik švilpia aplink ir pliumpsi į vandenį. Nežinau, kaip tie korėjiečiai į mane nepataikė. Arba aš gerai plaukioju, arba jie prastai šaudo.

Žodžiu, vieni pavojai tame vandeny - ten bebrai, čia korėjiečiai.

Kažkaip nuplaukiau kitur ir jau nieko įdomaus nebuvo.

O mano laiptinėje ant palangės stovi 3 pelargonijos. Labai jauku.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą