2010 m. spalio 16 d., šeštadienis

Nesuprantu


Pirkinys

Išėjau į rytą. Gedimino pr. šalna kristalizavo našlaites. Gražu. Apsiprekinau sendaikčių turguj ant Tauro kalno. "Mergaite domisi antru pasauliniu karu? Kaip netikėta!". Taip taip. Aš tokia mergaitė.  Dar radau keistą erotiką sudaužytame karžygio skyde. Kaip galima tokią praleisti? Nusiderėjau 4 litus.
Pakeliui namo Lietuvos kino studija filmavo kaip mašina skersgatvyje partrenkia žmogų. Na ką dar gero jie gali filmuoti? Nesuprantu, negi yra tik 2 poliai - smurtas ir vulgarybė viename ir šleikščiai saldūs "nameliai prerijose" kitame.
Aš, apskritai, daug ko nesuprantu. Pvz., nesuprantu, kam man reikalingos pilnos kišenės lūpdažių.
Dar nesuprantu, kodėl kai spektaklyje aktoriai ant scenos vartoja necenzūrinius žodžius pusė žiūrovų juokiasi. Kvatoja. Leipsta juokais. Cha-cha-cha! Tai gal ir nereikia vaidinti - tiesiog 2 valandas keiktis. Esu tikra - toks spektaklis turėtų pasisekimą.
Ir dar nesuprantu, kodėl neparduoda alaus 22:02. T.y. nuo 22 val. Visiškai šito nesuprantu. Gal dėl to, kad nežiūriu televizoriaus. Ten gal paaiškina. TV viską paaiškina. Taip paaiškina, kad nereikia pačiam galvoti.
O dar nesuprantu, kodėl žmonės nešiojasi su savim savo praeitį. Ir dar visokias "klaidas". Klaidų iš viso nebūna. Būna vienoks ar kitoks veiksmas. Ir abu variantai, tiksliau visa begalybė galimų variantų yra lygiaverčiai teisinga. O už jų seka kiti veiksmai ir pasirinkimai. Ir viskas yra gerai kaip ispaniška dešra.
O kas gali būti geriau už ispanišką dešrą?
(Aš žinau atsakymą ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą