2010 m. spalio 21 d., ketvirtadienis

Apie sliekus, jaunystę ir keliones

Trans-Sibiro magistralė. Kada nors TIKRAI TIKRAI važiuosiu

Ir vis tik keista... sėdi jaukioje palėpėje su žmogumi, atkeliavusiu iš kitos pasaulio pusės, plepi pusę nakties, daliniesi maistu ir alumi... Jauku, šilta, gera. Man patinka netikėtos pažintys, ekspromtai ir gyvenimo vingiai, kilpos, kalneliai bei pakalnės. Pakalnės gal ir nelabai - bet be jų nėra ir kalno viršūnės.
Kaip jau minėjau, man įdomūs keisti -"nenormalūs"- žmonės. Juos aš kažkaip kažkur sutinku, randu, o kartais jie mane. Normalių piliečių sutinku savo kelyje nedaug. Ko gero dėl to, kad jie slepiasi už žydrųjų ekranų, "cosmopolitanų" ir kitų normalių dalykų. Aš jų tiesiog nepastebiu. Eini ir praeini. O štai žybteli akys. Jėėėėėė! Gimininga siela. Einam veikti ką nors labai labai įdomaus? Aha!!! Va kaip viskas būna.
Tai grįžkim prie sliekų. (Bet aš dar nieko apie juos ir nepasakojau... Čiobrelių arbata man viską maišo.) Sliekai tai tokie rausvi ilgi padarėliai. Visi tai žino. O pasirodo, jie gali gyventi dėžėje ir valgyti žolę, maisto atliekas ir kartonines kiaušinių dėžutes ir gaminti kompostą. Jame galima auginti gėles ir prieskonius. Sliekų nuotraukos čia nededu, kad negadinti apetito valgantiems prie kompiuterio (ką aš dažnai darau ir aptrupinu visą klaviatūrą). Manau, reikės ir man užsiveisti sliekų dėžę. Vis gyvūnėlis.
O iš tiesų, tai visai jie gražūs. Už kai kuriuos žmones tikrai gražesni. O be to, pas juos yra tikra lyčių lygybė. Pas žmones to niekada nebuvo ir nebus. O pas sliekus, pavyzdžiui, šiuo klausimu viskas aišku - visi sliekai lygūs, visų teisės ir pareigos vienodos. Jokių feminisčių ir jokių šovinistų. A nei homoseksualumo problemos. Sliekas sliekui - sliekas. Paprasta - jie hermofroditai. Susitinka du jauni žavūs sliekai - įsimyli. Susivynioja vienas aplink kita aistros sūkuryje ir apvaisina vienas kitą. Abu šliaužioja laimingai nėšti. Ir jokių pretenzijų.
Taigi Kim augina sliekus. Augina špinatus ir dėsto anglų kalbą. Jai 51 metai, o atrodo daugiausiai 40. Manau, kad jos jaunystės paslaptis dviratis ir sliekai.
Duok dieve kiekvienam.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą