2010 m. rugsėjo 26 d., sekmadienis

Sapnai



Šiąnakt sapnavau, kad rašau knygas ir viena jau yra knygynuose.

Prieš savaitę sapnavau, kad pažiūriu į savo krūtinę - o ji visa karpuota ir per vidurį išaugus trečia krūtis.

Būna sapnų, kuriuos atsimenu labai ilgai. Prieš pusę metų sapnavau labai ryškų sapną: aš kopiu į labai statų kalną, o mane vejasi lokys. Kalnas akmenuotas, akmenys slysta iš po kojų, rieda žemyn, ir aš su jais. Bandau laikytis už plonų medelių, bet ir jie išsirauna. Vėl nuslystu žemyn. Bet vargais negalais užkopiu į viršūnę. Atsisuku - o mane persekiojęs lokys susikibęs su kitu lokiu ritasi nuo kalno. O kalno viršūnėje toks nenusakomas palengvejimas ir atsiveria nuostabus vaizdas į kalnų slėnį.

Man patinka sapnuoti. Net jei tai nieko nereiškia.

Vis geriau nei televizorius.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą