2010 m. kovo 4 d., ketvirtadienis

griztu namo kol saule dar nenusileido...

Del techniniu kliuciu mano dienorastis persikele (laikinai) i kita erdve. Atsiprasau savo mielu skaitytoju uz patirtus baisius nepatogumus (nerima, kad nepasirode nauji taip laukti irasai, rysium su tuo pakrikusia dienotvarke, apatija ir melancholija bei kitus gyvenimo dziaugsmo sutrikimus). Rasau be lietuvisku graziu raideliu ne del to, kad per dienorascio nerasymo savaite pamirsau lietuviska rasyba. Tiesiog vis del tu techniniu priezasciu rasau ne is savo kompiuterio, jame yra tik japoniskas ir angliskas alfabetai. O kadangi as esu kuklus zmogus, tai svetimame kompe savo tvarkos neivedinesiu.
Tai va. Grizau i gimtaja salele. Hm. Ne salele - sausumos plota apsupta vandens, o salele - teviskele. Hm. Va tau ir rasyba be lietuvisku raidziu.
Kelione buvo smagi. Cekiskas traukinys tylesnis uz lenkiska. Lenkiskas tylesnis uz lietuviska. O lietuviskas... Atkarpa Sestokai-Vilnius nors ir truko tik 2 val., bet reikalavo daugiausia kantrybes ir istvermes nei 15 val. trukes kelias is Breclavo (Cekija) iki Sestoku. Nepykit Lietuvos gelezinkeliai... bet patriotizmas nekompensuoja komforto trukumo.
Bet ka jau cia.
Dabar jauciuos labai isvargus. Nors jau ir issimiegojau ant Neries kranto. Ir siandien pasivaiksciojau po senamiesti. Ir nusipirkau raudonus batus. Bo mano istikimieji sportbatukai, kurie didvyriskai laikesi kalnuose, pasiprase i uztarnauta poilsi. O puga man patiko. Ir visai ne salta. Atsibodo man jau tie kroatiski drugeliai ir gelytes. Myliu as musu sniega.
Ir nusidaziau plaukus - aisku raudonai. Tiks prie nauju batu. Ir iskepiau labai skanu kugeli su farsu. Net mano draugas japonas fotografas Kensaku Shioya sukirto 2 porcijas. Ir su kugeliu isgeriau svyturio balto alaus.
O dar as siandien atsidarius savo pasto dezute radau ten kalna atvirucius. Is viso pasaulio. Kadangi esu postcrossing.com aistringa gerbeja. Registravau jas registravau, bet taip visu ir nesuregistravau. Po tiek darbu isvargau. O gal dar ir po keliones.
Bet ka jau cia.
Gera grizti namo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą